Mario zeżre ci pakiet internetowy, bo jest zbyt popularny

Gracze grający w Super Mario Run skarżą się, że aplikacja pochłania w zastraszającym tempie dane internetowe.

Nintendo podbija rynek gier mobilnych. Najpierw stworzone przez Niantic Pokemony, a teraz Super Mario Run, czyli uproszczona i unowocześniona gierka oparta na znanych wszystkim zasadach i niepozbawiona unikalnego klimatu. Wszystko wskazuje na to, że również i ona była strzałem w dziesiątkę.

Na razie wyłączność na mobilnego mario ma firma Apple. W niedalekiej przyszłości powinna ona jednak trafić również na Androida.

Chcesz grać w Super Mario Run? Włącz WiFi!

Zdania na temat nowego hitu są podzielone. Niektórzy krytykują zbytnie uproszczenie mechaniki, a inni, tak jak Miron, chwalą za udane uwspółcześnienie klasycznej gry. Jedno jest jednak pewne - grając warto być w zasięgu sieci WiFi.

Gierka wymaga stałego połączenia internetowego (Nintendo zabezpiecza się w ten sposób przed piractwem). Niestety okazuje się, że ilość danych przez nią pobieranych jest zdecydowanie zbyt wysoka i dochodzi do nawet 60 MB na godzinę rozgrywki. Grając jakąś godzinę dziennie przez miesiąc, można zużyć ok. 2 GB danych. Słabo. Zwłaszcza w roamingu.

Winą tego jest zbyt duża popularność gry…

Okazuje się, że zainteresowanie grą przewyższyło oczekiwania Nintendo i w rezultacie serwery gry ledwo wyrabiają. Połączenie co chwilę jest na moment zrywane, aby potem znowu się odnowić. Właśnie to wielokrotne łączenie pochłania nadmiernie internet.

To dobra wiadomość, że problem leży po tej stronie, bo Nintendo może go łatwo naprawić. Wystarczy, że rozbuduje infrastrukturę serwerową, co i tak musiałby w końcu zrobić, chcąc wypuścić wersję na Androida. Wystarczy więc trochę poczekać, a wszystko powinno wrócić do normy.

Zobacz również: Star Wars - 5 najlepszych gier mobilnych

Źródło: Pocketnow

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aplikacje:

Appshaker 2 #14 - Lunar Mission, Universal Copy, SMILE Inc. i inne Wydałem ponad 40 zł na Super Mario Run i nie żałuję Szaleństwo się zaczyna. Super Mario Run ląduje na smartfonach! Super Mario Run - różnice między darmową i płatną wersją gry Walka Google'a z Apple'em robi się coraz ciekawsza. Apple ma już odpowiedź na jedną ze sztandarowych funkcji Pixeli Appshaker 2 #13 - Evil Dead, Cuto Wallpaper i inne ViewRanger z trybem Skyline. W tym kierunku powinna rozwijać się technologia AR Appshaker 2 #12 - Cubed Rally World, TouchRetouch i rozwiązanie konkursu Appshaker 2 #11: PinOut, Sara is Missing, Solo Learn i inne Nadchodzi wielka aktualizacja Pokemon GO Appshaker 2 #10: Asphalt Xtreme, Power Line oraz KONKURS. Wygraj powerbank ASUS ZenPower Pro! Appshaker 2 #9: Dustoff Heli Rescue 2, Circle SideBar i inne Color Binoculars to aplikacja Microsoftu, która pomoże daltonistom "zobaczyć" kolory Appshaker 2 #8: Ancestor, MUVIZ, Action Director i inne Asphalt Xtreme już jest. Czas na wyścigi po bezdrożach Microsoft Flow już jest. IFTTT ma konkurencję Appshaker 2 #7: Legend of the Skyfish, Concrete Jungle, Flychat i inne Appshaker 2 #6: Dark Echo, Spontap i inne Appshaker 2 #5: MenuSnap, Circle Affinity i inne SwiftKey wprowadza funkcję, która spodoba się miłośnikom porno Gameloft daje kilka powodów, by powrócić do Asphalta 8 Sprayscape - nowa fotograficzna aplikacja Google'a, z której nie będziesz chciał korzystać Appshaker 2 #4: Hyperburner, Lumio Cam i inne GIPHY CAM, czyli jak stworzyć zabawnego GIF-a na smartfonie

Popularne w tym tygodniu:

Aplikacje na telefon, których używam Link Bubble - jedna z moich ulubionych apek na Androida znika z Google Play "Super Mario Run" 2.0 na Androida i iOS już jest. Co nowego? Ta gra pokaże, ile jesteśmy w stanie wycisnąć ze smartfonów Chuck Norris ma swoją własną grę! Co kryje się za Nonstop Chuck Norris? Appshaker 2 #26: Blyss, Shadowmatic, Speedr i inne Appshaker 2 #27: Beat Racer, FaceAPP, After The End i inne Najlepsze aplikacje dla alkoholowych smakoszy